UPOZORNĚNÍ

10.04.2016 17:01

Ráda bych všechny své klienty upozornila, že se mi množí případy, kdy se klienti nedostaví na řádně objednanou masáž, nebo ji zruší opravdu na poslední chvíli. V těchto případech mi, aniž by si to mnohdy uvědomovali, velice komplikují situaci. Neobsazený termín je pro mě ekonomicky zatěžující a málokdy se stane, že klient bere za svou zapomnětlivost plnou odpovědnost. Všechny náklady, které vznikají tím, že se klient nedostaví na masáž, pak padají na má bedra a začíná to být již neúnosné. Proto bych Vás ráda poprosila, zapište si vždy termín masáže, tak abyste na něj nezapomněli a pokud se nemůžete z vážného důvodu dostavit, dejte mi prosím vědět co nejdříve, ideálně minimálně 24 hodin předem.

Velice nerada bych totiž sahala k finančním sankcím, které jsou v podobných případech, u kolegů, co se zabývají službami, zcela běžné.

Děkuji za pochopení a zároveň děkuji Vám všem, kteří chodíte včas a nezapomínáte na své závazky v podobě objednaných masáží. Velice si toho vážím!

Zpět